CB. Startet 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 25.Desember.2011 Er nå litt småforbannet Jeg ønsket meg en blåse,2 fendere samt ett svart belte til jul Jeg fikk 4 skjorter, 8 slips, en joggedress + ny pilotkoffert og frakk samt litt Remy xxo Unger og blondiner har fått det de har ønsket seg og vel så det Er det så forbasket vanskelig å gi en gammel mann et sort belte, en blåse og en fender ??? Hva f... skal jeg med 4 skjorter og 8 slips så lenge det ligger 40 skjorter samt 200 slips ubrukt i klesskapet Jeg ser på dette som sabotasje blant blondinene Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
enter4u Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Hehe! Lider med deg Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Har nettopp sjekket værmeldingen; Er det noen som vil bytte 1 dag gamle solbriller med en snorkel? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 hm...Blondiner ... De så vel under snippen og syntes fenderen var stor nok Sort belte ...trodde sikkert det hadde rablet for deg tenk å starte med kampsport i din alder jaja man rir som man saler sies det .....:giggle: Ha en fortsatt God Jul Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Mouche Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Jeg kan hjelpe deg med både fendere og blåse, pent brukt og i god stand til en billig penge ( )og Dressmann starter salget på tirsdag! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Snikende skeptik Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Melder meg frivillig til å ofte levra for Remy'n ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Ønsker meg aldri noe til båten, for da vet jeg aldri hva jeg får. Nei jeg kjøper det jeg skal ha til båten mellom jul/fødselsdag, så slipper jeg å belemre familien med de vanskelige valgene! (samt at ingen andre enn jeg vet hva det koster) Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Er nå litt småforbannet Unger og blondiner har fått det de har ønsket seg og vel så det Er det så forbasket vanskelig å gi en gammel mann et sort belte, en blåse og en fender ??? Hva f... skal jeg med 4 skjorter og 8 slips så lenge det ligger 40 skjorter samt 200 slips ubrukt i klesskapet Hvis du slutter å barbere deg på onsdag, setter deg i godstolen på fredag og lørdag med trang skjorte kneppet opp i mageregionen og mavehårene stikkende ut, henger et slapt slips rundt halsen og drikker pils så blir det nok fort slutt på den slags gaver. (Onslow) Hvis du ikke er redd for å bli tvangsinnlagt så kan du jo begynne å flette en fender eller to utav de 200 slipsene du har i skapet. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Skvatt litt når eg såg overskriften.. Føle med deg når du ikke får ett eneste ønske oppfulgt. Du får trø inn alle slipsa og skjortene inn i pilotkofferten så det buler ut,så har du ein fender(blåse) Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
logget av Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Jeg er mer spent på hva blondinen til CB sier når hun får fendere neste jul. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Kanskje fruen til CB har vært inne på båtplassen og sjekket ønskelista? :lol: Anyway; Merry X-mas CB Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
zalo11 Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Hva var ønske? En blondine med to fendere,dåse og svart belte eller har jeg misforstått no her? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Hei Eg er ikkje "båtforbannet". Eg sit her og oppsummerar kor heldig eg er. Familie, god helsa, nokre gode venner, jobb og tett tak og tett båt. Fred i landet og ingen i min omgangskrets blei råka den 22/7. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Canargo Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Du kan få det svarte belte mitt, det er blitt for kort til meg no Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 (redigert) Hehe, kjenne meg litt igjen her CB, ett år hadde eg lottokupong, 6 øl og marsipangris på ønskelista, fikk bare tull. Finnes grenser for kor mange telys og talgelys me har bruk for, har faktisk strøm i huset. Redigert 25.Desember.2011 av JGH (see edit history) Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Woody Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Har to brunetter i huset, som ga det jeg ønsket meg; En Aquasignal ankerlanterne. Ankerdrammen må jeg kjøpe selv, men det er ok. Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
puddingen Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Fikk konvolutt med velsignelse til å kjøpe `sintere` RIB av kjærringstubben Hjalp utvilsom med den kanindachsen med blå øyne hun fikk før Jul... Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Jeg er mer spent på hva blondinen til CB sier når hun får fendere neste jul. Kanskje fruen til CB har vært inne på båtplassen og sjekket ønskelista? :lol: Hvem sier at blondinen og kona til CB er samme person? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Fikk teinehaler til jul. Men kjøpte den selv! Jeg tar aldri risken på å la andre kjøpe båtgreier eller verktøy til meg. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Aight Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Er tidvis mangel på kvalitetsfendere og blåse, særlig om du skal ha de i samme serie Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Fikk ikke båtting iår, men en foto apparat NIKON som tåler slag og i vann ned til 10 meter. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
"Mathilde" Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Så bra. Jeg fikk også fotoutstyr. Kanskje jeg skal ta meg en tur ned og ta bilder av båten min Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 26.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2011 Fikk ikke båtting iår, men en foto apparat NIKON som tåler slag og i vann ned til 10 meter. Det kaller jag absolutt for båtting! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.