hammarby Startet 28.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 28.Desember.2011 Hei Noen som har hatt samme problem. Må tanken ut eller kan dette ordnes på vannet. Ser ut til at sprekken er ca på midten da det fortsatt er drivstoff igjen. Takker for tilbakemeldinger. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 28.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2011 Er ikke tanken støpt inn i forkant av motoren? Jeg mener å huske at slik var det. Da kan det bli et problem. Hadde en slik båt for 8 år siden. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
stjernen 2 Svart 28.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2011 ligger vel under gulv i stikkcabin,,,hadde samme problem jeg .bor et hull i hvert hjørne skjær ut finer med stikk sag,,og så er bare og ta ut tanken. fikk den sveiset jeg, legg den på plass igjen og legg ny krysfiner over. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.