klossen Startet 1.Januar.2012 Del på Facebook Startet 1.Januar.2012 Ønsker erfaringer med nimbus 370 trawler tenker da på støy, service tilkomst og plassløsning Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Januar.2012 Del på Facebook Svart 1.Januar.2012 (redigert) Jeg har studert denne ganske nøye. Flott byssa/salong. Trangt bad uten ståhøyde, litt liten seng forut. Nydelig flybridge. Har prøvekjørt 380 coupe som har samme skroget. Det fjernet min interesse. Bredt forskip som slår i sjøen, og laaaaang svingradius. Mye støy ved førerplass under gange. 370 og 380 er samme skrog, ulik badeplatform. Mitt valg i den kategorien er nok NordWest 390, men det er sikkert ingen stor overraskelse Redigert 1.Januar.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 1.Januar.2012 Del på Facebook Svart 1.Januar.2012 Jeg så nøje på denne da jeg byttede båd for et par år siden. Umiddelbart var jeg meget tiltrukket af planløsningen men efter at have set på dem i virkeligheden måtte jeg sande at 38 fod er for lille en båd til denne trawlerløsning. Der bliver for meget trappe op og trappe ned og salonen er for lille efter min smag. Men jeg har sans for Nimbus og deres indretning. Du kan læse lidt om mine overvejelser her : https://baatplassen.no/i/topic/49713-nordwest-nimbus-eller/ Sitér dette innlegget Link to post
klossen Svart 1.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Januar.2012 Takker for raske og fornuftige svar. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Januar.2012 Del på Facebook Svart 1.Januar.2012 http://www.nordwest.se/usedboats/pdf/nw3900113.pdf nydelig båt. Og trygt å kjøpe fra verftet som rekondisjonerer båten Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 1.Januar.2012 Del på Facebook Svart 1.Januar.2012 Fornuftig pris på den NW 390, ja. Men en Nimbus 370 trawler er nok noget billigere. Alligevel : Hvis du har 2 mio. til en båd så får Nord Westen mine varmeste anbefalinger. Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 2.Januar.2012 Del på Facebook Svart 2.Januar.2012 38 fod er for lille en båd til denne trawlerløsning. må si meg enig her - selv om jeg liker løsningen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.