Jump to content

Noen med erfaringer med nimbus 370 trawler

klossen

Recommended Posts

Jeg har studert denne ganske nøye. Flott byssa/salong. Trangt bad uten ståhøyde, litt liten seng forut. Nydelig flybridge. Har prøvekjørt 380 coupe som har samme skroget. Det fjernet min interesse. Bredt forskip som slår i sjøen, og laaaaang svingradius. Mye støy ved førerplass under gange.

370 og 380 er samme skrog, ulik badeplatform.

Mitt valg i den kategorien er nok NordWest 390, men det er sikkert ingen stor overraskelse :wink:

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Jeg så nøje på denne da jeg byttede båd for et par år siden. Umiddelbart var jeg meget tiltrukket af planløsningen men efter at have set på dem i virkeligheden måtte jeg sande at 38 fod er for lille en båd til denne trawlerløsning. Der bliver for meget trappe op og trappe ned og salonen er for lille efter min smag. Men jeg har sans for Nimbus og deres indretning. Du kan læse lidt om mine overvejelser her : https://baatplassen.no/i/topic/49713-nordwest-nimbus-eller/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...