svenn-m Startet 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 1.Januar.2012 Neon som kan fortelle meg hvor jeg kobler til vv bereder til en ford 2715? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 2.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2012 Tar ut vannet ved termostathuset og kjører det gjennom bereder og inn på sugesiden av vannpumpa Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Roger jo Svart 2.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2012 (redigert) Eller som her nr. 13 og 14 er også på den andre siden på SABB Redigert 2.Januar.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
svenn-m Svart 2.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2012 Eller som her nr. 13 og 14 er også på den andre siden på SABB Bedre forklart en dette går det jo ikke å få det Hvor har du hentet dette bilde? fikk svar på hva dingsen nr 7 er til..tenkte det måtte være til turtelleren. Sitér dette innlegget Link to post
krk Svart 2.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2012 Ligger mye info i dokumentarkivet - motorer - Ford 27xx serien - https://baatplassen.no/i/topic/16402-ford-27xx-serien/ Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 3.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2012 (redigert) Hvor har du hentet dette bilde? fikk svar på hva dingsen nr 7 er til..tenkte det måtte være til turtelleren. Det er et bilde fra SABB manualen min papir utgave. Ja det er tur-telleren. Redigert 3.Januar.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.