Moyja Startet 2.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 2.Januar.2012 Hei jeg trenger en monteringsmal for adapterplate fra AQ280/290 til Sx/DP-S noen som har eller vet hvor noe slikt kan skaffes/finnes. Bolt hullene stemmer ikke med 290 hullet jeg har. Platen er orginal VP del Jeg ble usikker på om platen skal flyttes noe i forhold til 290 transom plata Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 3.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2012 ER det virkelig ikke noen som har gjort dette?? Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 3.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2012 (redigert) Hei. Her har du malen, men jeg kjøpte en på lasa marine for å få riktig størrelse. Om du har tilgang på printer med riktig papirstørrelse er ert vel bare å printe ut :) http://www.4shared.com/office/tCGrNJY4/SX_Transom_shield_cutout_templ.html Ooops. Dette var jo for å lage nytt hull hehe. Greit å lese innlegget før man svarer, men da her du iaf malen for nytt hull :) Redigert 3.Januar.2012 av lassepelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 3.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2012 ja det ble feil mal ja Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 4.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2012 Jeg har nå fått infoen og meget god service fra Volvo Penta forhandler J. WEIBERG GULLIKSEN AS Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.