Jump to content

Nyhet cutwater 28


-morten-

Recommended Posts

Noen som har hørt om produsent Cutwater? ser praktisk ut men den er veldig smal for størrelsen. kansje navnet gjør at det er innlysende.

 

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=32435524&UX_EL_c=ad_selection_boat&counterId=6&adId=32435524

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Er ikke uvanlig med båter på 25-28 fot som veier 3tonn Din storebro er nok bygget mere solid,Du har kansje to motorer, samt den er sikkert en halv meter bredere. Denne båten er ikke 32 fot men 28 fot og bare 260 bred. Har uansett intrykk av at vekter på båt skjelden stemmer med det som står i brosjyren! avhenger av utstyr motorinst. tankkapasiteter osv osv..

 

Jeg stusser litt på vekta på 2900 kg for en 28/32 foter. Er ikke dette litt lite.

Min 31 foter veier 6000 kg. :confused:

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Hei.

Jeg også synes disse båtene ser veldig flotte ut. Sendte en e-post til Stavanger Marinesenter om dem hadde tester av denne og 26 fotern fikk dette til svar.

 

 

Heisann, båtene har meget bra byggekvalitet.

 

Du kan se / lese noen tester ved denne linken.

 

http://www.cutwaterboats.com/news-links-articles

 

Syns dette var litt lite info om båten fra forhandler.

 

Hilsen Bjarne R

Link to post
Share on other sites

Snakket med Stavanger Marinesenter AS tidligere idag, og disse modellene kommer til norge ca April, pga bestillingstid/leveringstid i USA , fikk beskjed om at mer info kommer. Cutwater 26 og 28 kom som første modeller i 2011. Blir spennende å se når de kommer til landet. - Fant ut at Ranger Tugs er samme produsent, som Cutwater og da vitner det om kvalitet og mye båt for pengen for disse har jeg sett på en båtmesse i Florida for 3 år siden. De var iallefall meget bra.

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...