Bjarne R Startet 3.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 3.Januar.2012 (redigert) Hei. Etter ekstrem været berit fikk jeg skader på flytebrygg og landgang. Jeg fikk heldigvis igjen noen kroner for og kjøpe/reparere landgangen og brygge. Vi fikk igjen erstating pga at brygg/landgang ble spesifisert i kontrakten med selsapet. Dette måtte selskapet selv dekke, og ikke naturskade fondet. Men har nå fått beskjed om at denne type forikring ikke lenger kan tegnes. Jeg har snakket med flere kjente selskap og alle med samme svar. Er det flere med samme erfaring? Eventuelt tips på selskap som dekker dette? Hilsen Bjarne R Redigert 3.Januar.2012 av Bjarne R (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 3.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2012 KNBF tilbyr i samarbeid med Fender Marine forsikring av bryggeanlegg for sine medlemsklubber, mer info her. Men om de også tilbyr slik forsikring til private brygger kjenner jeg ikke til. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
quantumduck Svart 3.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2012 Forsåvidt sympatisk av forsikringsselskapene å takke nei til pengene våre ... dog noe uvanlig. Sitér dette innlegget Link to post
Bjarne R Svart 3.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2012 Hei. Takk Brigg, hendvennelse er sendt til Fender marine. Bjarne R Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 19.April.2012 Link til dette innlegget Svart 19.April.2012 Hei Bjarne R Fikk du tegnet forsikring hos Fender? Hvilket selskap hadde du før? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.