Ingar Startet 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 1.Januar.2005 (redigert) Gratulerer Poseidon med en meget velfortjent seier!! Entusiast-vimpel og diplom kommer i posten. Redigert 1.Januar.2005 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 GRATULERER Geir Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Jeg greide aldri å få stemt på noen av disse kandidatene..... Gratulerer med en meget velfortjent Entusiast premie. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Sabrina Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer og Godt Nyttår Poseidon. Det var velfortjent! Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer Du er absolutt en verdig vinner! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Marwin Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer Du er absolutt en verdig vinner! HELT enig!!! Grattis!! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Hafrsfjord Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer ! Mvh Hafrsfjord Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer, Poseidon, det er vanskelig å se hvordan denne kåringen kan overgås for 2005 ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
SeaMaster175 Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer Poseidon! Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Hei Poseidon! En velfortjent påskjønnelse til en verdig vinner og ivrig båtentusiast ! Godt Nytt År, Jan! Mvh Walter_S Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Lars H. Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer så mye Jan! (og velkommen etter) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
JanS/EIR Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer med velfortjent kåring Poseidon! Nå ser vi bare fram til å komme i gang med kurset! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Arild Iversen Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Velfortjent dette, og en verdig vinner......Gratulerer !! Hilsen Arild Sitér dette innlegget Link to post
Tugman Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Henger meg på alle gratulasjonene her! Abslolutt en verdig vinner!! Sitér dette innlegget Link to post
mami Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 GRATULERER SÅ MYE! OG Sitér dette innlegget Link to post
torerikb Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer og godt nyttår! Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer så mye! Det var vel en god start på et nytt år! Nå er det bare to dager til kursstart. Gleder meg! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 God dagen gode båtvenner og godt nytt år til dere alle! Jeg er takknemlig og faktisk rørt over den store ære som er blitt meg til del med denne utnevnelsen! Selv var jeg meget tidlig ute med å gi min stemme til Walter, jeg kunne ikke tenke meg muligheten av at det kunne bli andre enn ham - den entusiasmen han har vist med både sleping og skruing er jo helt uforlignelig. Men desto mer overraskende og beærende er det jo at mine båtlige utskeielser skulle føre til at jeg passerte ham med knappest mulig margin. Enda en gang: tusen takk til dere alle - det er virkelig stas å bli utnevnt til årets båtentusiast i et så flott forum! mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Intruder Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer så mye!! Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer så mye Jan, det var velfortjent. Gleder meg til kurset, og vi sees i Mars. Da kan vi feire deg. Faxen av Drøbak (kursdeltager). Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Andy Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer så mye! Du er absålutt en verdig vinner! Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer så mye Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Platt Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer så mye med utmerkelsen! Velfortjent! Lykke til med restaureringen av "ORM" Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer så mye Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 1.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2005 Gratulerer Poseidon! En velfortjent seier er det Gratulerer samtidig alle som var nominert, og de som har avgitt stemmer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.