Sofaseileren Startet 4.Januar.2012 Del på Facebook Startet 4.Januar.2012 Jeg har et Thermo 1700 varmeapparat som trenger en servicesats. Bestilte dette hos svenske Varmedoktoren i begynnelsen av desember, men det viser seg at han ikke er tilbake på jobb før i midten av januar og kan først se på bestillingen da. Det har jeg liten lyst til å vente på. Noen som vet om en norsk leverandør på deler til denne? Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 4.Januar.2012 Del på Facebook Svart 4.Januar.2012 Dette du tenker på? Ardic vekesett, Thermic/Thermo Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 4.Januar.2012 Del på Facebook Svart 4.Januar.2012 (redigert) Noen som vet om en norsk leverandør på deler til denne? Jeg tror jeg har en Thermo i båten min og kjøpte for et par år siden ny glødespiral, veke og pakninger på Maritim. De sa den passet til min varmer også selv om det står den er til wallas. Den passet til min ihvertfall :-) Glødespiral, veke og pakninger fra Maritim Du kan jo ta med deg delene til maritim og se om det er samme. KK Redigert 4.Januar.2012 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 4.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2012 Flott! Det virker som det er et felles sett som dekker Wallas, Artic og Thermo Må være tidenes glipp av produsentene... Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 5.Januar.2012 Del på Facebook Svart 5.Januar.2012 Ingen glipp, det er samme mann som har konstruert alle sammen : Wallas Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Sofaseileren Svart 5.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2012 Var jo ment som spøk, idet jeg synes det er altfor sjeldent at deler fra ulike produsenter går om hverandre, vanligvis er de påpasselig på at man ikke kan legge igjen kroner på reservedeler og tilleggsutstyr hos en konkurrent. :-) Kjempebra med kommentar fra en proff her også! Er det wallas 1800 og Thermo 1700 som Har felles servicesett? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 5.Januar.2012 Del på Facebook Svart 5.Januar.2012 Alle Thermo og Thermic, alle Wallas som ser ut som Thermo/thermic, pluss alle Wallas parafin båtvarmerene, alle Wallas kokeapparater (bortsett fra 100x og 100xU) bruker samme servicesett (veke og glødespiral). Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Sofaseileren Svart 5.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2012 Supert. Da gleder jeg meg til varme i båten i helga! Lite tilleggspørsmål: Har en god del plastdunker med eldre parafin som jeg ikke har deponert ennå etterat vi kastet ut parafinovnen hjemme. Kan dette brukes i båten uten problemer? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 6.Januar.2012 Del på Facebook Svart 6.Januar.2012 Er de uåpnet kan jeg ikke se at det skal være noe problem. Det er bare å prøve, i værste fall må du skifte veke på nytt. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Sofaseileren Svart 6.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2012 Plastdunkene er tappet fra et parafinfat, og stått i minst 9 år. Skulle gjerne brukt det opp, men ikke om jeg garantert må skifte veke igjen.... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.Januar.2012 Del på Facebook Svart 6.Januar.2012 Disse varmerne brenner vel renere på lampeolje enn på vanlig parafin, om jeg har forstått det rett. Så jeg ville heller brukt parafinen til noe annet. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.