Jump to content

Er det på tide å sette båten på vannet?


Akoya 1

Recommended Posts

Hadde båten på sjø i hele fjor, i sprengkulda. Det var kaldt, men stort sett veldig stille og rolig på sjøen. I år tok jeg den opp og er glad for det. Når den ene stormen avløser den andre, da er det deilig å ikke ligge våken om natten og bekymre seg. I tillegg får jeg gjøre noe jeg ikke fikk gjort i fjor: En skikkelig båtpuss gjennom hele vinteren:-) Det er jo halve kosen:-)

Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser

 

Sertifikat: D4 - ROC

Link to post
Share on other sites

Runder ett år i båten om ett par veker. Vekependler mellom båten og huset. Har hatt litt is rundt båten ett par dager, men mildveret ordna det fint. Heller regn og plussgrader enn snø og minus. Og til helga starter regattasesongen og. Ingen grunn til å ha båten på land i år trur eg.

BOAT = Bail Out Another Thousand

Link to post
Share on other sites

Sist lørdag sluttet 2011-sesongen min.

Da hadde jeg siste turen, toppet tankene med vann og diesei og så slang jeg over Burkaen og selv om det ikke ser slik ut, er jeg redd for at det nok blir vinter i år også. Nå skal burkaen får lov å ligge på skuta frem til midten av mars eller der omkring, og 2012-sesongen starter i det isen (som garantert kommer i år også) går.

 

Ikke mange landkrabbehelger denne vinteren uasett .... Deili spørrumeg.

 

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...