SIR DAY Svart 5.Januar.2012 Del på Facebook Svart 5.Januar.2012 liker dette. Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Worry II Svart 5.Januar.2012 Del på Facebook Svart 5.Januar.2012 (redigert) Det skulle vært en "liker-knapp" på BP som på Facebook. Det er foreslått, men lar seg ikke gjøre: https://baatplassen.no/i/topic/83182-hva-med-likerliker-ikke-tommel-for-hvert-innlegg/page__p__1172026__fromsearch__1#entry1172026 Redigert 5.Januar.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goran Svart 5.Januar.2012 Del på Facebook Svart 5.Januar.2012 Hadde båten på sjø i hele fjor, i sprengkulda. Det var kaldt, men stort sett veldig stille og rolig på sjøen. I år tok jeg den opp og er glad for det. Når den ene stormen avløser den andre, da er det deilig å ikke ligge våken om natten og bekymre seg. I tillegg får jeg gjøre noe jeg ikke fikk gjort i fjor: En skikkelig båtpuss gjennom hele vinteren:-) Det er jo halve kosen:-) Sitér dette innlegget Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser Sertifikat: D4 - ROC Link to post
JGH Svart 5.Januar.2012 Del på Facebook Svart 5.Januar.2012 Runder ett år i båten om ett par veker. Vekependler mellom båten og huset. Har hatt litt is rundt båten ett par dager, men mildveret ordna det fint. Heller regn og plussgrader enn snø og minus. Og til helga starter regattasesongen og. Ingen grunn til å ha båten på land i år trur eg. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Fanta Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 Satser på at det blir båtpussevær i påsken, og at vi kommer oss ut rett etter. Kommer litt an på om det er is i Sandvika der vi ligger. Har alltid kommet oss ut før 1. mai. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 Eg har bestillt opptak av båten 2.april og dermed har eg nok ødelagt påsken værmessig for dei som oppholder seg på vestlandet. Blir garantert drittvær når eg skal stoffe båten. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
RSL Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 Sist lørdag sluttet 2011-sesongen min. Da hadde jeg siste turen, toppet tankene med vann og diesei og så slang jeg over Burkaen og selv om det ikke ser slik ut, er jeg redd for at det nok blir vinter i år også. Nå skal burkaen får lov å ligge på skuta frem til midten av mars eller der omkring, og 2012-sesongen starter i det isen (som garantert kommer i år også) går. Ikke mange landkrabbehelger denne vinteren uasett .... Deili spørrumeg. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 med fint værvarsel frister det med en tur på fjorden til helga... godt båten ligger trygt å godt på vannet. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Sjøga Svart 9.Februar.2012 Del på Facebook Svart 9.Februar.2012 Nå syntes jeg mildværet kan komme tilbake. så jeg kan huke på dreva og begynne å klargjøre til å få båten ut før påske. ett par uker til nå, må det vell være håp??? Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 10.Februar.2012 Del på Facebook Svart 10.Februar.2012 Innstallerte GMS-sender med temperaturvakt slik at jeg kan sjekke temperaturen i motorrommet (holder 8 grader med 80 watt varmerør) via mobiltelefonen. Hvor får man tak i slikt utstyr Dykker? Høres jo ypperlig ut! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.