Bergen Startet 4.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 4.Januar.2012 NORLYS har fått nye sider. Men er det noen som har funnet ut hvordan en kan skrive ut sitt eget LYS bevis (en skal jo ha en kopi av gyldig bevis ombord) samt se på andres bevis. Eneste jeg får frem er en liste over hvem som har betalt men klarer ikke å finne detaljer om maks seilmål samt aktuelle mål på innmeldte seil for den enkelte (eller min egen) båt. Ved betaling av årets avgift sto det at en kunne skrive ut en kopi men jeg har ikke funnet hvor på siden dette gjøres. Noen andre som får dette til? Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 4.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2012 (redigert) Tja.. si det. Først var jeg takknemlig for påminnelsen om at jeg skulle betale avgiften og så kunne jeg jo se om det var mulig å skrive ut eget målebrev, men ... hmmmm. nå har jeg gått igjennom betalingsrutinene på http://www.norlys.org/ to ganger og tastet både kortnummer, CSV og engangskode og personlig passord osv osv... to ganger. En gang med visa og en gang med BankAccept, men jeg vist fortsatt ikke betalt noe. Ikke i følge nettsidene til Norlys eller i følge banken. Jeg venter til i morgen med å prøve igjen etter å ha sjekket konto enda en gang før jeg prøver på nytt. RSL Edit: Jeg har selvfølgelig logget meg inn med brukernavn og passord før jeg klikker på for å betale. Redigert 4.Januar.2012 av RSL (see edit history) Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
RSL Svart 4.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2012 Hmmm... skikkelig oppdaterte greier denne nye siden. På lister over Klager, er det vist ingen som har klaget på Lys siden november 2008 og denne saken har hverken fått noen nom eller blitt behandlet. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Bergen Svart 4.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2012 Er tross alt kommet litt lengre jeg da siden jeg har betalt og kommmet på listen over de som har betalt, har også fått mail med bekreftelse men heller ikke her var det noen link for utskrift av LYS bevis. Klarte riktignok ikke å betale første kvelden jeg heller, gikk da i runddans mellom type sertifikat og egeneklæring men gikk bedre neste dag. Har sendt mail til kontaktadressen om begge problemene men intet hørt tilbake...... Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 5.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Har fått tilbakemelding fra NORLYS om at målebrev må skrives ut fra de gamle sidene på adm.seiling.org Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.