olitjelta Startet 4.Januar.2012 Del på Facebook Startet 4.Januar.2012 Skal kjøpe min første "skikkelige" båt trenger litt hjelp til dette, fordi det er så mye der ute å velge i ! har sett på herwa 17 og lignende. gjerne hardt top. krav: -minst 4 sitteplasser -glassfiber eller plast -ratt/konsoll -vindskjerm -maks 19 fot -utenbordsmotor (samma hvilken) takker for alle svar! Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 4.Januar.2012 Del på Facebook Svart 4.Januar.2012 Hei Jeg har en kavaler 445DC (14-15fot) jeg skal selge, går under alle kravene dine bortsett fra hardtop men er kalesje til den og det er ikke motor på den, men er beregnet for utenbordsmotor. kan sende bilder om du er interesert. Sitér dette innlegget Link to post
olitjelta Svart 6.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2012 ja gjerne :) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 6.Januar.2012 Del på Facebook Svart 6.Januar.2012 Da var bilder sendt ;) Sitér dette innlegget Link to post
olitjelta Svart 6.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2012 kor mykje vil den koste, er den ok, er det nokon feil med den ? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 6.Januar.2012 Del på Facebook Svart 6.Januar.2012 sendt ny im, vi bare tar det over der evt på chatten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.