-morten- Startet 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 5.Januar.2012 Hei jeg og min sønn på 6 har startet med kystfrakt og skaffet oss en lastebåt. Den kan etter smutthull i regelverket føres både av meg og han sertifikat fritt!! den er over 50meter og registrert i Legoskips registeret. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Murphy's law Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Fjellbonden Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Flott båt!! Men mangler den kran? Skal man laste/losse i havner langs hele kysten vil jeg tro det er helt avgjørende. På ene siden, mellom lukene er kanskje en ok plassering uten å ødelegge muligheten for å ta diverse dekkslast. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Nytt Queen Mary criuseskip tar seg snart av criuse-kundene: Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 5.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Vi har kran på kaia vår og transportbånd der vi laster direkte på lastebiler. men man kunne med fordel hat kran ombord ja. Flott båt!! Men mangler den kran? Skal man laste/losse i havner langs hele kysten vil jeg tro det er helt avgjørende. På ene siden, mellom lukene er kanskje en ok plassering uten å ødelegge muligheten for å ta diverse dekkslast. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
ahamm Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 hvordan fortøyer dere uten vinsjer og pullerter? ligger og thruster mot kaia? Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
-morten- Svart 5.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Om du ser på bildet så er det 6 gule kryssholt i en lit uvanlig utførelse, men dem festes med hyssyng til pullerter på kaia hehe hvordan fortøyer dere uten vinsjer og pullerter? ligger og thruster mot kaia? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Sverre--- Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Ikke finn på no`tull, ellers kommer jeg og fireåringen min med denne :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.