Jump to content

Noen som kjenner til Oceanrunner GT gummibåter ?


Fusebox

Recommended Posts

Jeg kunne tenke meg å kjøpe en ny gummibåt for årets sesong. Bakken Motor i Drammen (blant andre) selger en Oceanrunner GT Black til en fordelaktig pris.

 

Er det noen som kjenner til denne båten ? Hvem er produsent, og hvor ? Mistenker vel Kina, som så mye annet, men kan jo være greit nok til den prisen.

 

Oceanrunner GT 320 til 5990,- er jo en fin pris.

Link to post
Share on other sites

Den Sand360 var lekker, men blir litt merkelig på tvers av hekken til en 28 foter :-)

 

Kjøpsloven er jo kjekk å ha når det gjelder litt ukjente merker i Norge. Kvaliteten kan nok på være god nok på kort sikt, men betviler at de holder like godt som mere høyprofilerte merker som Zodiac etc.

 

Vi har en Bombard Tropic 305 fra 1990, som fremdeles flyter, holder lufta og er helt brukbar.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Jeg har akkurat levert tilbake min Oceanrunner 290 som jeg kjøpte i mars i fjor. I sommer begynte den å lekke, den slapp inn vann i skjøtene bakerst i hvert hjørne. Ikke mye, men nok til at jeg måtte øse hver morgen. Tettet med Tec-7, det hjalp litt, men den fortsatte å lekke langs skjøtene der pvc-delene overlapper hverandre bakerst. Etter å ha brukt mye tid av sommerferien på jolla tok jeg den med tilbake til forhandleren som tok den tilbake. Jeg la til pengene som en Zodiac 285 koster og har ikke sett meg tilbake... Kanskje bare et dårlig eksemplar, kan godt tenkes at andre med Oceanrunner er fornøyde. Men.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...