windy26 Startet 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 5.Januar.2012 noen som har en slik plattform i glassfiber liggende , eller vet om en form som denne ble støpt i ? kunne tenke meg å skifte den gamle i rustfrie rør og teak til denne nyere modellen som jeg tror kom ca i 1990 eller noe sån der om kring litt usikker på årstallet ,noen som kan hjelpe meg?? :-) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Gamle nordan båtbyggeri på evje pleide å samle opp en liten bestilling på slike og støpeopp når det var mange nok. Sitér dette innlegget Link to post
viksund 990 Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 en kammerat kjøpte en sånn fra verft for 2 år siden Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 6.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Tar en tlf til Nordan på evje kansje det er mulighet der ennå :-) Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.