flisa2 Svart 12.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 det er en trsfjord det hvar det hvertfal den forje eierner sa det hvar Sitér dette innlegget Link to post
Fanta Svart 12.Januar.2012 Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 Flott båt! Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
flisa2 Svart 12.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2012 takk Sitér dette innlegget Link to post
flisa2 Svart 13.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Januar.2012 det hvar vist en saltrø 26 takk for tipse ibizafan Sitér dette innlegget Link to post
flisa2 Svart 18.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 hvis noen vet noe mer saltrø min så hade det vert fint Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Vanskelig å komme noen så generelle tips, den ser jo ut til å være i ganske greit stand etter bildene å dømme. Jeg tror jeg hadde startet med å lage en god termos med kaffe, gått ned i båten, og saumfart den fra forstevn til akterlanterne for å lage en liste over ting man ikke er fornøyd med. Ut fra denne listen lager man en "må gjøres" liste, "bør gjøres" liste, og en "kan gjøres om man for det for seg" liste. Tips: saumfar det elektriske i båten, så kan du sove godt vel vitende om at lensepumper og starter virker som det skal; og at det ikke blir brann i båten med det første. Kast ut ledninger som ikke har noe i båten å gjøre, og sjekk opp alle koblingspunkter. Ofte er ledningene så irret der at det bare gir strøm av gammel vane. Uansett, flott båt. Mange hyggelige timer som venter i den. Sitér dette innlegget Link to post
flisa2 Svart 18.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 takk for tipse det skal jeg jøre takk Sitér dette innlegget Link to post
nedgård Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 kjøpt den i skjebergkilen? Sitér dette innlegget Link to post
flisa2 Svart 25.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2012 nei det har jeg ikke Sitér dette innlegget Link to post
flisa2 Svart 25.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2012 kjøpte den i kjøpmannskjær på nøtterøy nå i sommer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.