nitesu Startet 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 6.Januar.2012 Noen som vet hvor jeg kan få sjekket om mine propellaksler er rette? Akslingene er 3,6 meter og 60mm Kansje i trøndelag? Har også propeller i rustfri/syrefast som skulle vært sjekket. Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
DieselDahl Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Med et måleur kan du måle det selv. Men hvorfor mistenker du kast? Har du grunnstøtt? Sitér dette innlegget Link to post
nitesu Svart 6.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Forige eier har kjørt på tømerstokk. aksler er demontert for skifte av cutless lager og nye klemmflenser. Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
Janniz Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Hei! Du som bor i Melhus har jo A/S Delprodukt på Kvål....bli rett uttafor studøra di det.. Dem har en ganske imponerende maskinpark med dreiebenker og CNC styrte freseverk. Ta en tlf å spør. Akslene dine bør spennes opp i en dreiebenk å sjekkes med måleur. Lykke Til! Mvh janniz. Sitér dette innlegget Link to post
nitesu Svart 6.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Hva med propeller da? Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
Janniz Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Hmmmm...propeller vet jeg ikke om det er noen som kan sjekke i Tr.heim eller omegn.... Du må nok sende propsen til f.eks Winrace i Arendal....kan jo spørre Delprodukt om propellene å da...kanskje du får tips derifra om noen som kan...som er nærmere enn Winrace... Mvh Janniz. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.