Diddn Startet 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2012 Hei som tittelen sier så får jeg ikke av undervannshuset på min Mariner 9,9 fra 1981. Har løsnet skruene til undervannshuset og får bare undervannshuset en 0,5cm ned. Noen som vet om det er noe mer som må løsnes eller noen andre ideer/ gode tips? Mvh Diddn Sitér dette innlegget Link to post
Bjoan Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Du må løsne girstaget. Skal prøve å finne bildet som viser hva jeg mener. Sitér dette innlegget Link to post
Bjoan Svart 7.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Finner ingen bilder av det, men du ser det fort om du ser på girstaget. På de jeg har vært borti, så deles girstaget sånn ca midt på stammen, i bak kant. Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 7.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2012 Hei takker for svar Kunne du prøvd å beskrive hva du mener med å vise på det bildet jeg har lagt ved? Sitér dette innlegget Link to post
Bjoan Svart 8.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2012 Om du ser like ved den øverste finna på undervanshuset. Så ser du ett stag som går opp igjennom stammen der. Det må deles før du drar av "huset". Vil tro det deles ved å løsne to muttra på staget. Sitér dette innlegget Link to post
Bjoan Svart 8.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2012 Om jeg husker rett, så må du sett den i revers, så du får staget lengre ned, så du kommer til den øverste mutter'n Sitér dette innlegget Link to post
Bjoan Svart 8.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2012 Ved montering så må du sikkert justere staget. Men det er bare å prøve seg fram. Til du har gira på rett plass Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 8.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2012 Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 8.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2012 Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.