Solholt 2 Startet 8.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2012 Hei! Jeg er i ferd med og bytte motor i båten og er i den anledning avhengig av og hvite størelse og stigning min proppell har. Jeg mener jeg kan tyde på det ene bilde at det står: Radicf Lega "mill-B" og at det står 8 77 RH E.13 på det andre bilde. Sier dette dere noe? Kommentar fra moderator: Moderator har endret tittelen, var opprinnelig "Hvilken stigning har denne proppellen?" Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 8.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2012 (redigert) Hei Jeg kan ikke si deg stigningen men litt info kan jeg gi deg. Propellen er trolig en: Radice Type E13, RH betyr "Right Hand" altså hvilken dreieretning propellen er. Hjemmesiden til Radice "Lega" betyr Legering på Italiensk så "Mill B" er kanskje legeringen propellen er laget av. På bilder av andre Radice propeller så står stigningen under mutteren, hvis du skrur av den så ser du det sikkert der. Hvis du kontakter Winrace Propellers så kan de sikkert hjelpe deg videre. Redigert 8.Januar.2012 av Kalle74 (see edit history) Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
ivar Svart 8.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2012 ser også ut til å stå D17 , er det diameteren? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Mix Svart 8.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2012 Det er korrekt som Kalle74 sier, diameter x stigning er slått inn i bosset bak mutteren. Sitér dette innlegget Link to post
Solholt 2 Svart 8.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2012 Takk for tipsene, har noe mer og gå ut i fra nå! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.