Jump to content

Bajasprat

Astor

Recommended Posts

Er det tillatt å smile litt.....forsiktig... :smiley:

Skjønner jo at det er litt sårede følelser ute og går,når man ikke blir tatt helt alvorlig.

Men jeg undres jo litt over hvorfor det startes en tråd om "israpport" når det omtrent ikke har vært en kuldegrad i hele landet siden februar i fjor, bortsett fra Svalbard da?

Det genererer kanskje en 20-30 innlegg i heldigste fall, som sier at det ikke finnes is noe sted, men....?

Til Skvulpen:

Min erfaring med Båtmagasinets båtplass er at som man stiller spørsmål, får man svar.

Et skikkelig formulert spørsmål gir mange fornuftige svar - selvfølgelig med slengere av mindre fornuftig karakter.

Så hvis du har vært uheldig å få samme behandlingen på BM's båtplass som Havgapet har fått her, så vet jeg ikke riktig.

Godt Nytt År forresten til alle her. :flag: (hvor ble det av fyrverkeri-iconet)

Redigert av Ops... (see edit history)

Er ikke helt enig i Skvulpens kritikk, selv om jeg ikke føler meg truffet. Astors ide er god men det er fortsatt helt naturlig at diskusjonen glir både hit og dit etter hvert. Det skjer jo i alle tråder, det, i alle fora. Men noen få ord som foreslått om "kun israpporter her" hadde vært nok til å unngå utglidningen. Så kunne man tatt kommentarene fra sidelinjen i en annen tråd. Men nå har vi jo denne! :yesnod:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Heisan , vis jeg leser meg igjennom side på side bakover her på plassen så er det flere som har fått " tåke" svar . Men er vel ingen som jeg fant i farta av dem jeg mener er litt utafor har svart tilbake , har vel blitt med noen særiøse svar også ferdig med det . Litt tragisk på mange måter vis folk skal svare svada eller enda værre på innlegg her , det kan fort ødelegge alt så sitter vi igjen med et forum som ikke har den samme verdien som idag . Ser andre steder på nettet , alle DUSTE svarene som ruller over der , håper ikke vi havner på samme veien , hadde vært trist syntes jeg for jeg har fått mye hjelp her og lært mye her og kommer sikkert til å få enda mere hjelp .

Jeg syntes det er veldig flott jeg at folk tørr si i fra vis dem mener dem blir behandlet urett ,eller for bajazsvar / prat . Jaja det var da litt hva jeg mente og håper vi forsetter inn i det nye året som venner så kan vi kose oss med div :drink: når vi sammles på treff i Horten "snart" eller andre treff /plasser....

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Men jeg undres jo litt over hvorfor det startes en tråd om "israpport" når det omtrent ikke har vært en kuldegrad i hele landet siden februar i fjor, bortsett fra Svalbard da?

Det genererer kanskje en 20-30 innlegg i heldigste fall, som sier at det ikke finnes is noe sted, men....?

For å være seriøs først: Slik jeg forstod tråden var vel tanken at tråden skulle leve gjennom vinteren, og så kunne de som bodde slik til at de hadde noe relevant å meddele legge inn en rapport i ny og ned. Det er jo noen som ferdes på sjøen også om vinteren, og selv om is de fleste steder langs kysten ikke er noe problem, så er det vanligvis mye is mange steder på sør- og østlandet.

Jeg vet ikke hvor du holder til, men det har faktisk vært ganske så mange kuldegrader i perioder i Oslo-området, og det har vært is i den innerste delen av fjorden. Men det er nok en stund til vi kan gå tur på isen fra Sandvika og rundt de øyene vi ellers besøker med båt (noe jeg har gjort i flere tidligere vintre).

Og til slutt - joda, det er absolutt lov til å smile litt. :smiley:

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...