arjen Startet 8.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2012 Jeg har en Volvo penta D3 160 08-mod.i båten. Er det noen som vet om det skal være sinkanoder på motoren? Har sett i instruksjonsboken, men finner ikke noe beskrevet der. Har kjøpt båten brukt. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 8.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2012 Løfter denn, da det virker rart at det ikke er noen her som vet det Velkommen til forumet Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2012 (redigert) Her finner du sprengskisser på motoren http://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-cat-7744550.aspx Det rare er at på d6 intercooler vet jeg det er anode. Jeg ser den på skissen, men den står ikke i delelisten. Anbefaler å ringe vp forhandler! Redigert 8.Januar.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.