Jump to content

NRKs gratiskanaler i båten

sharko

Recommended Posts

Om du kjøper dekoder fra Rikstv sørg da for å få den grundig boksen, ikke under noen omstendighet kjøp den Samsung dritten. Har selv begge og sistnevnte er det like før jeg hiver i veggen, maken til meningsløse menyer skal lenge letes etter, for ikke å snakke om upresise funksjoner, :headbang:

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Med begrensningen det er i nedlastningsmengden på mobilt bredbånd tror jeg det ikke PC basert TV titting er noe permanent alternativ.

Har rikstv og har hatt det noen år. Er etter min mening det beste.

Eneste som irriterer meg er at de for ett par år siden innførte samme månedspris uanset om man har 1 eller 4 dekodere.

Tidligere var abonomentet betraktelig rimeligere med ett lite tillegg for hver ekstra dekoder.

Nå er det forholdsvis dyrt, 350,- pr, måned eller noe sånt.

Om man kun trenger NRK, er det gratis

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Om man kun trenger NRK, er det gratis

....og med på kjøpet får du flere svenske kanaler når du er i de farvann, og det er jo mange av oss i båtsessongen.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...