S/Y Emma Startet 10.Januar.2012 Del på Facebook Startet 10.Januar.2012 Denne videoen var så rå at fleire bør få sjå han. Her har vi ein av verdas raskaste trimaranar som passerer ein Lagoon 421 (Happy Cat) under Atlantic Rally for Cruisers i november. Ein 40 meter lang katamaran i 33 knop, raskare enn dei fleste motorbåtar, på kloss hald er eit fantastisk syn: Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
volfro Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 Brutalt ja. Noe å tenke på Careka......? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 40 meter TRIMARAN Steinsvik Careka kan trege på sitt valg når Lagoonen virker som den er parkert, men så er det jo mest for koseturen han valgte som han gjorde Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Mulligan Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 Dete er Banque Populaire V. For fire dager siden erobret den Jules Verne Trophy fra Groupama 3. Jorden rundt på 45 dager, 13 timer og 42 minutter. 2 dager og 18 timer raskere enn Groupama 3. Utseilt distanse 29000 nm. Snittfart 26.5 knop. Skipper Loïck Peyron hadde med seg et mannskap på 14. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 Ser jo ut som det er nesten stille? Hva er seilarealet på denne? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 720 kvm på kryss, 1060 kvm på slør/lens. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 Sikkert morsomt men merkelig at ingen ser ut til å løfte en hånd til hilsen Det ville jeg gjort om jeg hadde truffet på noen midt i Atlanterhavet Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 Synes jeg ser hilsing på begge båter jeg, men vi får sette hilsepolitiet på saken.... Imponerende skute, toppfarten har vel vært godt over 40 knop. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Mulligan Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 Den bikket 47 knop når den satte 24 timers rekord. Seilte 908 nm på 24 timer med 37.8 knop i snitt. Dette går fort. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 10.Januar.2012 Del på Facebook Svart 10.Januar.2012 Synes jeg ser hilsing på begge båter jeg, men vi får sette hilsepolitiet på saken.... Saken kan henlegges, jeg ser nå at de hilser Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 11.Januar.2012 Del på Facebook Svart 11.Januar.2012 La du merke til at begge båtene hadde rødvinsglassene stående på bordet. Comfort seilas. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
S/Y Emma Svart 11.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2012 (redigert) Kva? Alkohol om bord før dei er fortøyd i Karibia? Skandaløst og direkte livsfarleg. Redigert 11.Januar.2012 av Steinsvik (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Frode S Svart 11.Januar.2012 Del på Facebook Svart 11.Januar.2012 Det er helt sikkert sportsdrikk, ikke noe med alkohol. Garantert! Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 13.Januar.2012 Del på Facebook Svart 13.Januar.2012 Man skal da seile med Comfort. slik kan livet være Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Hakkannen Svart 13.Januar.2012 Del på Facebook Svart 13.Januar.2012 Man skal da seile med Comfort KJEKK båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.