tiola Startet 13.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Januar.2012 Noen som har erfaringer med AQ Alu-rib'er? Ser på en Alu-rib 270 for bruk som lettbåt. Er på 47kg, som ikke burde være noe problem for davitet bak på hekken. Ønsker en båt med sterk dørk. Frakt av dykkeutstyr etc. fra båt til land. Sitér dette innlegget Link to post
sabbdiesel Svart 14.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2012 Har ikke erfaring med den båten du nevner, men sjøl har jeg en Bombard C4 Commando, som jeg er veldig fornøyd med! Den har en kjøl i laminat som holdes på plass med aluminiumsplater i dørken. Dørkplatene låses med to skinner på hver side, og når det blåses luft i pongtongene låser alt seg og blir helt stivt! Jeg har en 2005 mod 40 hk Yamaha 2-takt på den, og gjør ca 25 knop med en person ombord. Båten er godkjent for 870 kg nyttelast! Jeg kan ihvertfall anbefale denne typen båt hvis du skal ha en stiv gummibåt som tåler litt dykkeutstyr osv... Sitér dette innlegget Link to post
tiola Svart 14.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2012 Bombard virker som en veldig solid og god båt ja! Men blir nok for stor. C3 er også for stor og tung! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.