Bitteliten Startet 13.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Januar.2012 Ctek har endret sin standard plugg fra "Kyosho" plugger til noen litt mer avanserte. Sikkert fint det - men da må jeg bytte noen kontakter. noen som vet om disse finnes å kjøpe løst? det er hannplugg som avbildet jeg trenger. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 13.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2012 Kanskje du finner noe her?Link Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
motor Svart 13.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2012 Mener du pluggen som blir festet til batteriet så er de å få kjøpt, med blinkindikator for ladetilstand. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2012 Nei, jeg trenger hannpluggen på bildet - dvs den sorte og orasje i enden av ledningen. Skal feste den til en pumpe som skal drives på batteriet.På batteriet sitter kabelsko med hunnpluggen Sitér dette innlegget Link to post
Krølle Svart 13.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2012 Har du sjekket her ?? Link Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2012 Finner ikke på de foreslåtte linker Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 14.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2012 Du kan prøve hos Rye's i Horten, de ligger rett opp bak kaiplassen vår. De forhandler Ctek og skaffet meg en ekstra plugg for et par år siden. Du svinser vel lett innom der en dag :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.