Bentå Startet 14.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Januar.2012 (redigert) Etter et par sesonger på land og med et håp om at iår skal båten på vannet igjen, så er motor og drev tatt ut. Mercruiser og styrebolt skal ha problemer med å holde tett over tid, og ved uttak for å evt. korrigere for dette ble overraskelsen stor når det er etset store hull i transom. Håpet er jo at noen der ute kanskje kan hjelpe med å henvise til noen eller tipse om hvordan få anskaffet en transom slik at båten kan bli hel igjen? Redigert 14.Januar.2012 av searay_28 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 14.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2012 Jeg har en transom liggende til Bravo. 2002 mod og i god stand skal være. Send meg gjerne en im. Sitér dette innlegget Link to post
Bentå Svart 14.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2012 Baatlaus Prøvde IM men fikk ikke svar - er det flere der ute? Sitér dette innlegget Link to post
Bentå Svart 15.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2012 Er klar for en søndagstur hvis det er noen i Sør Norge som skulle ha noe liggende? Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 15.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2012 Du burde kanskje finne uy hvorfor transomen har etsa hull før du lemper inn ny? Hvordan er tilstand på sink og jording? Har du eller en nærliggende båt landstrøm som ikke er riktig installert? Sitér dette innlegget Link to post
Bentå Svart 15.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2012 Siden kjøp i 2005 så har jeg vært nøye på sink og skiftet hvert år, selv om det kanskje ikke har vært helt nødvendig. Nedre drevhus har også fått noe tæring og har slipt ned hele drevet og fått utbedret det. Stålpropeller er en faktor i dette sier noen, men ja landstrømmen kan også ha en årsak her. Der vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få kontrollert..? Sitér dette innlegget Link to post
Bentå Svart 15.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2012 Finn Her er kanskje et emne, men er usikker på om det er forskjell på transom mellom ulike Bravo? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.