Munken78 Startet 16.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Januar.2012 (redigert) Var så heldig og få kjøpt meg båt i sommer som jeg nå gjør i stand. Har snakka med noen folk, men ingen er helt sikre på hva slags type båt det er og lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med det. Redigert 16.Januar.2012 av Munken78 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 16.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2012 Ligna fryktelig på en skibsplast 15 fot.. skal se om e kan finne et bilde Sitér dette innlegget Link to post
jo--and Svart 17.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2012 Så på denne båten i går og var sikker på at jeg hadde sett det skroget og dekket før, men klarte ikke helt å plassere det. Når jeg hadde lagt meg slo det meg at det må være Halco 16,5. Fant frem link av denne i morges. https://baatplassen.no/i/index.php/topic/66103-prosjekt-halco-165/ Mener den er lik, med en uorginal vindskjerm og hardtop. Sitér dette innlegget Link to post
Munken78 Svart 17.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2012 Hei og takk for svar:) Den Halcoen er helt lik i skroget ja. Var inne å tittet på linken og kjente igjen både utvendig og innvendig:) Forsåvidt en god link du sendte også. Har hørt at det kanskje kan være både skibsplast og evt. mørebas, så har lett meg grønn på nettet etter bilder som likner. Nå er jeg glad jeg vet hva jeg har :) Igjen takk for svar alle sammen :) Sitér dette innlegget Link to post
jo--and Svart 17.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2012 Ja, den tråden der er kjekk den, spesielt for deg. Den båten hadde den originale hardtoppen. Som alltid på et forum er det veldig kjekt med bilder underveis. Lykke til med prosjektet ditt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.