Hansvik Startet 16.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Januar.2012 Holder på med et 17-fots båtprosjekt, og er på jakt etter en liten dør i plast. Str 60-80 x 60-80 cm. Hadde jeg funnnet større dørkeluker i plast så kunne det være et alternativ, men 30x60 blir for knapt. Noen som kjenner til noen som selger slikt? Nytt eller brukt. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2012 Kanskje finne eit gammelt glasfiber-kar og sage ut ? Ha iallefall ideen i bakhånd Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Kaptein Thomas Svart 17.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2012 Hei! Jeg kjøpte plexiglass, og laget skyvedør i båten min. Fungerer bra det. Du får kjøpt skinner og festebraketter på Maritim. Kikk på tråden i signaturen min, på noen av de første bildene, ser du bilde av de gamle dørene, som jeg byttet ut. Disse er egentlig ganske fine, så jeg har tatt vare på dem. Litt pussing og lakking, så er de nesten som nye igjen skulle jeg tro. Målene er jeg usikker på, men mener de er innenfor det du ønsker. Det kan jeg få sjekket opp. Om du er interessert, kan du få disse av meg for en svært billig penge. Let me know. Hilsen Thomas. Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.