Jump to content

Hvor kjøpe deler til Tempest dieselmotor? Olje, type og mengde?

kvamvannam

Recommended Posts

det står et merke til på motoren, som da er litt utydelig.. fredrikstad marinesenter eller noe i den duren? mitt prosjekt denne uken blir å bygge om dynamo fester, nåverende dynamo har separert spenningsregulator, og lader ikke riktig. tenkte å bruke dynamo til volvo b23 motor.. virker for meg som om dette er en veldig slitester motor?? tar jeg feil? har jeg den mest bedri... motoren i ei tresnekke? enste som er litt kjipt er jo å få tak i dieselfilter og deler osv :confused:

det står et merke til på motoren, som da er litt utydelig.. fredrikstad marinesenter eller noe i den duren? mitt prosjekt denne uken blir å bygge om dynamo fester, nåverende dynamo har separert spenningsregulator, og lader ikke riktig. tenkte å bruke dynamo til volvo b23 motor.. virker for meg som om dette er en veldig slitester motor?? tar jeg feil? har jeg den mest bedri... motoren i ei tresnekke? enste som er litt kjipt er jo å få tak i dieselfilter og deler osv :confused:

Bra motor! -litt oljesvetting, på min da.. må glødes 20-30 sek når den er kald.

Det ligger flere manualer til motoren på "Dokument-arkivet" her, også et original-dok. fra

Fredrikstad Motorsenter (BMC-FM 1,5 Captain & 2,5 Commander, NORSK original håndbok)..HER

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...