Fusebox Startet 18.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 18.Januar.2012 Hei, Er det noen som har noe slikt liggende, og kan scanne en kopi eller sende over noe digitalt ? Skulle gjerne hatt litt mer info, samt spesifikasjoner på båten. Jeg har lett i timesvis på internet etter dette, men finner ikke annet enn en-og-annen layout tegning. Fairline Norge hadde ikke noe tilgjengelig. Jeg har også sendt mail til Fairline i UK, men foreløbig ikke fått svar. Noen som har ? Sitér dette innlegget Link to post
frolar Svart 18.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2012 jeg har en corniche, ska prøve å få scannet div info, må bare hente de i båten først jeg har alt som fulgte med da båten var ny Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 18.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2012 Bittelitt her...... Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 18.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2012 Viss du ikke får det du trenger av Frolar, kan jeg se om jeg har noe mer. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Bonita I Svart 18.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2012 Har du handlet "ny" båt eller (fra Vestlandet kanskje ? ) Hvis du melder deg inn i Fairline owners club http://www.fairlineownersclub.com/forum/portal.php tipper jeg du får de opplysningene du trenger. ¨ Ellers har hovedkontoret til Fairline ord på seg for å være svært hjelpsom, så du får sikkert positiv tilbakemelding derfra. Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Fusebox Svart 18.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2012 Hei, Så flott. Da ser det ut til at noe dukker opp :-) Er vel noe båtgreier på gang, ja :-) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2012 Du kan også finne gamle artikler og tester på http://marinedirectory.ybw.com Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Fusebox Svart 19.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2012 Kikket på marinedirectory.ybw.com, men det var tilsynelatende ingenting om Corniche. Var vanskelig å skjønne "mekanikken" bak søkemotoren der, men får ta meg litt bedre tid og se hva jeg kan rote frem der. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 19.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2012 Jeg får opp tre artikler med Fairline Corniche som overskrift der - men de koster 7 pund for stykket. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 20.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2012 Ja, fant også 3 artikler, muligens 4 som er av interesse. Bestilles nok i ettermiddag, tenker jeg. Forvørig var det mye Corniche relatert på YBW forum, men lite spesifikk info om båttype. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.