sveini 95 Startet 18.Januar.2012 Del på Facebook Startet 18.Januar.2012 Som tittelen sier så lurer jeg på hva dette er.. Kom over denne i en finn anonse. og den er av interesse. Jeg har et drev som krever " pinne enden" av denne. men alt av motorer jeg finner har den andre enden. Da lurer jeg på om dere tror at det går and og brukke denne som en overgang? Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Det der må vel være ei girkasse, kommer sikkert noen til her som vet hvilken type.... Sitter jo normalt mellom motor og fremdriften så det kan jo hende du har flaks. Men det skal vel en del flaks til for at dette er akkurat det du trenger uten noe tilpassing om det i det hele tatt lar seg gjøre. Om du forteller litt mer om hva du har av motor og drev, og evt bilder, så får du nok hjelp om det er mulig. Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
TMe Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Detter er fremre del av et MS-gear (Monoshift) som bla. var montert på MD17C og MD11C. Sitér dette innlegget Link to post
Erling P Svart 18.Januar.2012 Del på Facebook Svart 18.Januar.2012 Detter er fremre del av et MS-gear (Monoshift) som bla. var montert på MD17C og MD11C. Har samme på min Md11c,er et MS2-gear Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 19.Januar.2012 Del på Facebook Svart 19.Januar.2012 MS kasse jeg, få eieren til å lese av det skiltet der. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
sveini 95 Svart 19.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Januar.2012 Okei. Jeg har da seildrevet VP100s som ser slik ut. Nå er jeg da på utkikk etter ny/brukt motorer. Men de fleste motorene i rett størelse er avhengige av slike drev. Men jeg er ikke så veldig intrisert i å bytte drevet. Sitér dette innlegget Link to post
blycher Svart 20.Januar.2012 Del på Facebook Svart 20.Januar.2012 Detter er fremre del av et MS-gear (Monoshift) som bla. var montert på MD17C og MD11C. Og md3b... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.