Jump to content

Forlenget badeplattform til Marex 330 anyone?

Adland

Recommended Posts

marex_badeplattform.jpg

For noen år tilbake kom eg over en annonse på Finn.no om noen som hadde laget en forlenga badeplattform til Marex 330. Vedkommende holdt til i nordnorge en plass. Når annonsen låg ute såg eg meg ikkje råd til å lkjøpe det, men for alle de som kjenner Marex 330 så mangler det litt på badeplattformen der!

Siden eg allikevel nå skal bytte teak til "ekte" teak, kunne eg godt tenkt meg å forlenget plattformen også..

Noen som har tips til kven som evt kan lage noe slikt??? Som dere ser på bilde ser det relativt "profft" ut...

Har etter mange års kamp gitt opp kampen mot trefotsjuka.... Igjen....

Hei!

Jeg ville ringt Marex og forklart situasjonen. Kanskje de har tips?

Det er en meget bra organisasjon med mange hyggelige og hjelpsomme mennesker.

Jeg ringte og spurte om de kunne selge meg en badeplattform til en 290 Suncruiser, nei var svaret.

Hyggelige er de men skjønner ikke hvorfor de ikke ville selge meg en?

Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt.

• 3 år senere...
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Den første der er det jeg som står bak. :smiley:  Vurderer å lage tilsvarende for 290 også, men blir nok ikke før til neste år... Har for mye å gjøre med min egen båt... :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...