Jump to content

Trailer el-vinsj til Skibsplast 655 XL


Veradogutt

Recommended Posts

Hei,

Vinteren er snart over :flag_bp:

 

Jeg korter ventetiden ned med å forberede en elegant sjøsetting med ny vinsj til båtvogna.

Etter litt surfing her -og ellers på nett, så har jeg funnet at Bakkenmotor selger noen interessante el-vinsjer:

Annonse på Finn (dette var ikke ment som reklame, menmen)

Synes det er veldig vanskelig å forholde seg til tekniske data. For eks. når noen vinsjer oppgis med trekkraft og løftekraft blir jeg virkelig forvirra... :confused:

Håper derfor noen har konkret erfaring som kan hjelpe.

 

Skibsplasten veier kanskje 1300-1400kg m motor, utstyr og litt bunkers.

Gamlevinsjen har gått heden, og vil nå ha noe som holder.

 

anyone?

 

skibsplast_paa_vogn.jpg

~det jamna se' i skynå!~

Link to post
Share on other sites

de har vinsj på jula og biltema også. Er samme greia de selger overalt. Netthandelen også. Vel kapasitet skal eg ikkje legge meg for mykje oppi men om man greier det med en slik håndvinsj så trenger man ikkje en så veldig stor en. En slik sværing med motoren på siden veier også borti 30 kg. Vil tro en slik Jula vinsj til 1800 skulle passe bra.

Et annet moment er det med strømmen, å strekke en feit kabel over bilen og inn under et åpent panser er ikkje så veldig elegant såå må nesten finne på noe der også.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...