Hirundo Startet 23.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2012 Hei! Vurderer å gå til innkjøp av en Sea-Doo 210 SP. Dette er en meget rask og manøvrerbar båt ment til vannsport blant annet, men med flere praktiske og nyttige egenskaper. Det jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med denne type båt? Eller om det er noen som har noen tanker rundt denne? Er på jakt etter en liten båt som både er rask og morsom å bruke, men også har plass til flere folk ombord, og som lett kan brukes ellers også. Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 24.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2012 Fordellene med den er: Ser bra ut! Morsom og kjøre. Bakdellene. Er veldig tørst!!! Ganske dyre. Hvorfor ikke leite litt rundt i verden og kjøpe deg en slik i stedenfor: https://baatplassen.no/i/topic/63874-prosjekt-windjet-optimalisering-finpuss-en-baat-ikke-naboen-har/ Kjøpte min i fra USA. Ufatelig kul og kjøre!! Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.