softneck Startet 23.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2012 Er på jakt etter båtplass i Grimstad (hint, hint ) området. Har en Master 820. Noen som vet hvor bred båtplass jeg trenger?? ,Vet at den er 315cm på fenderlista, men har ikke målt den i vannlinja og båten står ikke i umiddelbar nærhet. Hva er absolut smaleste lysåpning denne bør ha?? Hvis noen sitter med fasiten blir jeg happy. Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 23.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2012 Jeg lå tidligere ved siden av en Master og der var det 3,5 mtr plass og det må du ha, da lysåpning er mindre. Må jo være litt avstand mellom båtene også Sitér dette innlegget Link to post
softneck Svart 23.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2012 Du sier at det var 3,5m senter/senter utriggere??? Skjønner at det kan bli trangt ja... Men det går?? Takk for svar, da vet jeg hva jeg har å gå etter :) Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 23.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2012 Kommer jo litt an på båtplassen. Om du skal ha den i bås eller ikke så bør du uansett ha plass til fendere, evt. bryggefender. Lånte et bilde fra "Kodvaag" i tråden om Master 820. Det er jo en viss forskjell i bredden ved fenderlist kontra i vannlinja, uten at jeg kan se nøyaktig hvor mye. Men du bør jo ha litt å gå på. Synes "kire"´s forslag på 3,5 m høres fornuftig ut. Båtplasser leies vel stort sett ut i halvmeters intervaller uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 23.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2012 Min Storebro ligger på en 3,0 meter båsplass. Båten er 3,20 bred ved fenderlista, men 2,64 i utriggerhøyde. Nå er lysåpning 3,1 meter, men det er trangt, men da ligger jo båten støtt. (Oj, innlegg 1500) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
SUN960 Svart 24.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2012 Hei. Har selv Master 820. Har hatt båtplass på 3 meter lysåpning. Det går, men er kun plass til små fendere. Komfortmessig er nok 3,5 meter det beste, men det går fint med 3-meter også. Mvh. Stein Ivar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.