Jump to content

Ny maritim nettbutikk, ønsker tips eller kritikk


Blue power

Recommended Posts

Østfoldtreffet har jeg aldri vært på før. 141 dager igjen så jeg. Det var interessant! :thumbsup:

Joda, det er CE dokumentasjon på vannscooter.

Men selve innhold og layout ser man seg ofte litt blind på etter å jobbet med materialet over tid. Så takk for tilbakemeldingen Lovart låring.

Link to post
Share on other sites

Østfoldtreffet har jeg aldri vært på før. 141 dager igjen så jeg. Det var interessant! :thumbsup:

 

 

Send en forespørsel pr epost til ostfoldtreffet@baatplassen.no og hør om det er mulighet for stand for deg. Det er rimelig tettpakket allerede, så jeg tviler på at du får stand. Men, ta deg en tur og meld deg gjerne på treffet og kom sjøveien og bli hele helgen. :flag_bp: Velkommen skal du være :sailing:

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Siden så vel fin ut den, skulle bare ønske du kunne gjøre noe med prisene. Mange synes nok at båt utstyr er rimelig høyt priset i Norge allerede. Når man da først skal handle på nettet, mister man mye av den lokale tilknytning og for min del handler jeg da like gjerne fra et nettsted i utlandet.

For moro skyld tok jeg en kjapp pris sjekk på audio utstyret du har, siden det er noe jeg ønsker i båten til neste sesong

 

Radio/mp3 spiller h-808 er da priset til kr 1990.- ( tilbudspris) denne finner jeg her til usd 30

http://hasda.en.alibaba.com/product/499731613-50396954/Watertight_Marine_mp3_player_with_bluetooth.html

 

Når det gjelder radio/cd spiller h-800 til kr 3780,- ( tilbud) klarer jeg ikke i farten å finne akkurat denne modellbetegnelsen, men finner mange tilsvarende bla denne h-3008 til Max pris 150 usd

 

http://hasda.en.alibaba.com/product/450145076-50396954/Waterproof_radio_with_DVD_CD_MP3.html

 

Så som du skjønner er min holdning at Kina varer skal være til Kina priser.

Ønsker deg ellers lykke til, men selv ønsker jeg å handle på min lokale butikk i de tilfeller jeg må på nett for å handle, kjøper jeg der jeg får det billigst !

Link to post
Share on other sites

På norsk staves "Handle kurv" "Handlekurv" :flag_bp:

 

Videre heter det "Produktdetaljer", ikke "Produkt Detaljer". Ryddig og fin nettbutikk, men får noen som er stø i rettskriving til å se over. Hever inntrykket noen hakk :).

If you think you kan walk on water then you will sink very quickly

Link to post
Share on other sites

Videre heter det "Produktdetaljer", ikke "Produkt Detaljer". Ryddig og fin nettbutikk, men får noen som er stø i rettskriving til å se over. Hever inntrykket noen hakk :).

 

Det er faktisk ett veldig viktig poeng! Den typen "småfeil" kan dra førsteinntrykk ganske kraftig ned selv om resten er bra.

 

Ellers ser siden veldig bra ut. :thumbsup: Lykke til! :sailing:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...