glalaksen Startet 26.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 26.Januar.2012 (redigert) Hei Fant ikke noe side som passet på Facebokk så jeg lagde en slik gruppe der inne. Den heter: Båter og utstyr selges, kjøpes, byttes eller gis bort Bli gjerne medlem. https://www.facebook.com/groups/178280112228442/ Redigert 26.Januar.2012 av glalaksen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 26.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2012 Burde vel lagd en bedre emnetittel på denne, men det går det vel ikke an å redigere ? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 26.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2012 Siden du har så fint nick skal jeg bli medlem;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaksen Svart 26.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2012 Ja det er utrolig bra :-))) Noen forveksler det med gallaksen, men det går som regel bra. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 26.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2012 Hehe.. jeg har forvekslet det med mitt eget et par ganger også.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaksen Svart 26.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2012 I mitt tidligere liv brukte jeg samme nicket på ymse sider med mer damer på enn det er her inne. Der var det enkelte som gav glalaksen en helt annen betydning, enn hva jeg hadde tenkt. Man har ikke mer artig enn man lager selv. Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 27.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2012 Løfter denne siden det har gitt kjemperespons Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 28.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2012 Løfter denne siden det har gitt kjemperespons Helt enig, kan bli kanon bra dette :-) Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
glalaksen Svart 29.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2012 Solgt snekka, siden det står skuteløs? Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 23.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 Løfter denne Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 11.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2014 Løft Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.