Jump to content

Dette oppussingsprosjektet blir vel i største laget...


Medusa

Recommended Posts

 

33.jpg

 

Jeg ble spesielt fasinert av dette bildet, og jeg vil nesten si det er noe økologisk over det. Jern og tre som mennesket har foredlet fra naturen og som naturen sakte men sikkert tar tilbake til sin opprinnelige energiløse tilstand.

Det er nesten som man får lyst til å flytte det uten å forstyrre noe, for så å bevare det tredimensjonalt under ramme og glass for evig tid.

Link to post
Share on other sites

Ok, jeg er kanskje gal, men for guds skyld stopp meg (få meg gjerne tvangsinnlagt) hvis jeg skulle få et innfall med å starte på et slikt utgangspunkt....

 

He he...

 

:crazy:

 

Vi bare venter på at du kommer igang.

I mellomtiden setter vi igang en innsamling av rustfjerner!! :giggle:

Redigert av bombom (see edit history)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


"Båter" er av TRE.... ;-)


SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!)

Link to post
Share on other sites

En annen ting vi la merke til var at steinen som lå i båtvraket var av en annen størrelse enn ellers i fjæra. Lurer derfor på om det er rester av balast vi ser...

 

Og da vil kanskje en geolog si noe om hvor i hverden båten ble fylt med ballast osv? Ser ut som ballststeinen er av annen farge og type enn den i fjæra.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...