jekristiansen Startet 29.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2012 Hvor finner jeg komponenter til hydrofoil? Det er vel egentlig bare det jeg lurer på, jeg tenkte nemlig å lage noe så enkelt som en pedal drevet hydrofoilsykkel med propell. Jeg lurer også litt på om det er lovlig siden dette er et konsept jeg har veldig lyst til å faktisk prøve i praksis. Sitér dette innlegget Link to post
BAN Svart 30.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Hvorfor skulle det ikke være lovlig? Får du nok kraft til at hydrofoilen virker? Sitér dette innlegget Link to post
jekristiansen Svart 30.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Jepp, ved å trå så får du nok med fart til at "vingene" vil klare å gjøre jobben sin med å holde deg flytende. Det finnes klipp på youtube der du kan søke "hydrofoil bike". Det bør dukke opp på toppen når du søker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.