bjornas Startet 31.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2012 Heisan, tester akkurat Marine Traffic for Android. Den virker jo kjempebra. Men ta en titt på AIS track'en til f eks Anne Katrine utenfor Grebbestad. Hva skjer her? Er det samling i fylleseilerklubben, eller er det en ulykke av noe slag? Ser ingenting på nyhetene...? Sitér dette innlegget SRC 2010 - LE 8550 D5L 2012 D5LA 2013 LRC 2014 Link to post
bjornas Svart 31.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2012 (redigert) Aha... Besvarer mitt eget spørsmål... Disse båtene hadde det til felles at de er fiskebåter. DER har vi nok en forklaring... Sorry, new to AIS... Redigert 31.Januar.2012 av bjornas (see edit history) Sitér dette innlegget SRC 2010 - LE 8550 D5L 2012 D5LA 2013 LRC 2014 Link to post
Sunnmøringen Svart 31.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2012 Hihi ...nå lo jeg godt Men appen er jo helt super! Bruker den eksempelvis når jeg sent på kveld stresser med å nå en eller annen ferge langs vår langstrakte kyst, og lurer på hvor jeg skal ringe for å tigget meg til at de venter et minutt eller to. Løsningen: Marine Traffic AIS Eller som du har vært inne på; Kikke på hvorhen fiskebåtene ligger her rett utfor Mørekysten. Artig å kunne se hvordan de har forflyttet seg. Sitér dette innlegget "Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil." Bertrand Russel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.