peterka Startet 31.Januar.2012 Del på Facebook Startet 31.Januar.2012 Eg vurderer å kjøpe meg ein Yamarin 59 DC med 115 yamaha motor. Kva synnes dere om denne båt og motor? Eg har i dag ein Uttern D51 med 60 Mercury EFI motor, men eg synnes den er litt for liten. Det var ein som sa at Yamarin lager solide båter så dette var eit sikkert kjøp. Er det nokon som har prøvd denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 31.Januar.2012 Del på Facebook Svart 31.Januar.2012 Haddde en slik en sesong ble det vel, og var kjempefornøyd med både båt og motor. Den er jo ikke så stor, men fra den du har vil du nok merke forskjell. Båten er fin i sjøen, og topper på 37 knop. Er ganske leken, men trygg om du kjører i bølgerMotoren er også stillegående så det er ikke noe problem om og føre en samtale mens du kjører. Så spør du meg så kan jeg anbela den Sitér dette innlegget Link to post
peterka Svart 31.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2012 Ok, men er det andre båter ein bør sjå på rundt 250000 klassen? Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 2.Februar.2012 Del på Facebook Svart 2.Februar.2012 ibiza 20 touring og ibiza 19 touring kjekke båter har 19 touring selv. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.