TellusTellus Startet 31.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2012 Hei godtfolk, Jeg har i lengre tid lett på båtbutikkene jeg har vært innom her i Norge og finner ikke brytere som passer panelet jeg har i båten. Alle bryterene er røde og gjennomsiktige og skal lyse når de slås på. Systemet er ryddig og fint på baksiden og jeg ha liten lyst til å begynne å rote med noe som fungerer. Problemet er at noen av bryterene lyser ikke lengre når de er slått på og en bryter begynner å krangle litt. Har noen sett slikt panel før, og vet noen hvem som lager/lagde det? Jeg er ute etter å bytte brytere og ikke panelet. Legger ved et bilde så jobben blir enklere for glupe hoder. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
waroo Svart 31.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2012 kan denne brukes http://biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bilelektrisk/Strombryter/Vippebryter-43212/ belyst vippebryter fra biltema Sitér dette innlegget Link to post
TellusTellus Svart 31.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2012 I min naivitet har jeg trodd at dette kanskje var båtbutikkpanel. Mulig det er en av de eldre typene biltemapaneler med slike vippebrytere. Fordelen hvis det er biltema er at det er billig for en god neve med brytere. Ulempen er at det er billig og biltema. Jeg takker for et våkent hode og skal kjøre innom biltema i morgen. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
Vestkystseiler Svart 31.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2012 Her er noen som ligner litt Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 1.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2012 I min naivitet har jeg trodd at dette kanskje var båtbutikkpanel. Mulig det er en av de eldre typene biltemapaneler med slike vippebrytere. Jeg takker for et våkent hode og skal kjøre innom biltema i morgen. Hvis fargen ikke stemmer bruk neglelakk. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
TellusTellus Svart 1.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2012 Lå å grunnet litt på dette i går, hvis det stemmer at det er biltema sine vippebrytere, så blir det fargekoding på panelet. Blått på ferskvann og lensepumpe, gult på lys og rødt på dltnannet. Blir kanskje ikke estetisk pent. Men får se om det blir noe av. Takk for gode tips. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
Bearded Beast Svart 2.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2012 (redigert) De har jo også slike med led i enden, lyser mykje sterkere og ikkje fullt så skjøre som desse omtalte. Ellers finnes det nå mange slike panelbrytere med lys beregnet for montering i hull rundt om i bildelesjappene bilxtra osv Redigert 2.Februar.2012 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.