Catlina Startet 1.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2012 Hvem selger Holo Krome skruer/bolter i Norge, importøren Merko AS kan ikke hjelpe.Skruene med forsenket hode med innvendig sekskant er det jeg er på jakt etter, 4 -6 og 8mm. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 1.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2012 Prøv Colly Components Ellers får du sikkert tak i Unbrako flere steder, som jeg tipper er temmelig lik. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 1.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2012 Ellers får du sikkert tak i Unbrako flere steder, som jeg tipper er temmelig lik. Er ikke disse skruene standard unbrako med senkehode da? Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 1.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2012 Er ikke disse skruene standard unbrako med senkehode da? Litt usikker på hva du mener, men tar en sjans på forvirring om navn. Unbrako er et merkenavn, akkurat som "Holo Krome" (som jeg ikke hadde hørt om før nå). Og ja, det ser ut som de begge lager like bolter med senkehode og spor for sekskantnøkkel. Eller Insex, som svenskene sier. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 1.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2012 Invendig sekskant med senkehode er vel riktig betegnelse. Unbrako går også bra. Har du DIN/ISO- nummer og føyer til materiale og holdfasthetsklasse er du bankers. Tingstad, Bulten mfl. har disse. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
lnjk Svart 1.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2012 De er ikke slike Catlina mener da? http://www.newmantools.com/lindapter/hb.htm?gclid=CMKLq9Oc_a0CFQ1-mAodpX0otg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.