BV Jakob Startet 1.Februar.2012 Del på Facebook Startet 1.Februar.2012 (redigert) Hei, Tenkte jeg skulle opprette et emne om båtmessen "Boot Düsseldorf" som er en av, om ikke verdens største innendørse båtmesse. Jeg har vært der selv, og jeg må si, det var utrolig mye morsomt, og rart der nede! Ting som du aldri kommer til å få sett her i Norge. Har du vært der? Så du noe spennende? Bare å dele bilder Mvh Jakob Redigert 1.Februar.2012 av Jakob #Båtfrelst (see edit history) Sitér dette innlegget Båtens Verden | www.b-v.no - Båtbladet med norges bredeste stoffmiks Les mer om vår iPad-utgave på b-v.no/ipad Link to post
Kristian_H Svart 1.Februar.2012 Del på Facebook Svart 1.Februar.2012 Kansje du kunne legge ut noen bilder ? :-) Sitér dette innlegget Link to post
BV Jakob Svart 1.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2012 Kansje du kunne legge ut noen bilder ? :-) Hei, Ja, jeg tenkte det! Holder på å laste opp 200 bilder fra messa nu. Kan ta en titt på denne så lenge: Mvh Jakob Sitér dette innlegget Båtens Verden | www.b-v.no - Båtbladet med norges bredeste stoffmiks Les mer om vår iPad-utgave på b-v.no/ipad Link to post
Geir Hel Svart 1.Februar.2012 Del på Facebook Svart 1.Februar.2012 Gleder meg te bildene Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
BV Jakob Svart 6.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2012 Hei! Beklager sent svar, men her er bildene hvert fall! Fant ikke ut hvordan jeg fikk delt bildene i posten, men du kan finne de her: Boot Düsseldorf 2012 i 200 bilder Sitér dette innlegget Båtens Verden | www.b-v.no - Båtbladet med norges bredeste stoffmiks Les mer om vår iPad-utgave på b-v.no/ipad Link to post
BV Jakob Svart 8.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 Hei! Her er en 10 minutters video vi lagde fra vårt besøk i Düsseldorf. Mekka for alle båtfrelste! Trykk her for å se videoen Sitér dette innlegget Båtens Verden | www.b-v.no - Båtbladet med norges bredeste stoffmiks Les mer om vår iPad-utgave på b-v.no/ipad Link to post
Kristian_H Svart 8.Februar.2012 Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 flotte bilder, må ha vært en kjempe tur. Skal dere nedover til gøteborg også? Sitér dette innlegget Link to post
BV Jakob Svart 8.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 flotte bilder, må ha vært en kjempe tur. Skal dere nedover til gøteborg også? Hei Kristian! Takk for det! Vi hadde håpet på det, men dessverre får vi nok ikke tid til dette i år, ettersom vi fortsatt jobber med skole ved siden av Båtfrelst.. Men vi kommer til Sjøen for Alle i Mars. Skal du dit? /Jakob Sitér dette innlegget Båtens Verden | www.b-v.no - Båtbladet med norges bredeste stoffmiks Les mer om vår iPad-utgave på b-v.no/ipad Link to post
Kristian_H Svart 8.Februar.2012 Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 var i gøteborg forrige helg, mye bedre enn lillestrøm. Veldig mye utstyr og ganske greie priser. Sitér dette innlegget Link to post
BV Jakob Svart 8.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2012 var i gøteborg forrige helg, mye bedre enn lillestrøm. Veldig mye utstyr og ganske greie priser. Vi får prøve å komme oss dit til neste år hvert fall. Virker som de i komiteen der er ganske flinke. De hadde bl.a. fått mange verdensnyheter ned dit, og som du sier veldig variert, med mye utstyrt osv. /Jakob Sitér dette innlegget Båtens Verden | www.b-v.no - Båtbladet med norges bredeste stoffmiks Les mer om vår iPad-utgave på b-v.no/ipad Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.