Birchwood 320 Startet 2.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2012 For lenge siden var det ein som annonserte for lakk til skinn/skai stoler og puter. Eg finner den ikke igjen. Er det noen som har peil på noen gode produkter. Gasolin har ikke fargen eg trenger mørk grå Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Geir Hel Svart 3.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2012 http://www.facebook.com/groups/332821310083032/ Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
idars Svart 3.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2012 Tror gasolin blander den fargen du ønsker , de kan iallefall blande flere farger enn det som står på nettsiden deres Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2012 "Alle" klager på gasolin sin, klissete og blir lett skitten, så eg ville leita videre. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Mizar Svart 4.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2012 Jeg stakk innom Haraldsens Farvehandel AS www.farvehandel.no - 32 81 80 80 for å skifte farve på noen skaiseter jeg kjøpte til min gamle Herwa. Der har de en person som "kan alt" om farveblanding. Han sa at han la til litt ekstra mykner i blandingen for å unngå oppsprekking av lakken. Nå, 10 år senere, er disse setene like fine. Om dette funker like godt på ekte skinn, vet jeg ikke. Utfordringen er vel å ha i nok, men ikke for mye mykner i blandingen. Selve fargeblandingen er nok det minste problemet. Blir det for mye mykner, risikerer man at det blir "klissete", vil jeg tro. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2012 Kunne man kanskje fått slik på boks, så en kan bruke egen sprøyte...? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.