Jump to content

hvilken sjøvannspumpe har jeg på min md21b?

Alfonzo

Recommended Posts

Når jeg søker her på forumet om sjøvannspumpen på volvo md21b,så er det sekskant pumpen alle snakker om.Det er også denne som kommer opp på volvo delekatalog,og likens på den srvicemanualen som ligger her på forumet.Hvar hos den lokale volvo forhandleren,og der fikk di og kun fram den som er sekskantet.MEN..På min motor,ja så er den selvfølgelig rund.Så hvilken bastard pumpe er deg jeg har?PÅ lokket står det ingen ting.Pumpen lekker,så skal få tak i rep sett til den,men dette er jo veldig enkelt når det er sånn da :headbang: så er det noen som har gode råd her,har det vært fint:-)

Mest sannsynlig står det støpt i gummien på tetningene hvilken dimensjon de er, disse kan skaffes fra en hvilkens som helst maskinforretning. Hvis ikke kan du måle aksling, hull i pumpen og tykkelse på tetningene så har du det du trenger. Husk å be om rustfrie fjærer, så unngår du at de ruster i stykker...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...