Saltrøe Startet 5.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 5.Februar.2012 Er det noen her inne som vet hva slags, og evt hvor jeg kan finne, et stoff/tekstil som er tynt og mykt nok til å kle skroget mitt med? Bakgrunn: Jeg skal bygge om inne i min båt. Interiørt kan båten minne noe om en Nidelv 24. Etter at jeg har bygget nye "benker/sofaer" etc, skal jeg kle skroget og mitt nye inventar med stoff. Jeg tenker et lysegrått stoff - noe a'la slikt man finner i bagasjerommet på en bil. Jeg har gjort dette tre ganger tidligere, med stort hell. Men hver gang har jeg brukt flott stoff, som er ganske stivt - noe som er et helvete å jobbe med inne i en båt. Det er vanskelig å få klippet til nøyaktig, og vanskelig å få til å sitte pent rundt kanter og hjørner. Jeg har derfor begynnt å lete etter et nytt type stoff. Kan det kanskje funke med sånt stoff som man kler høytalere med? Om noen har noen tips om hvor jeg kan lete, blir jeg meget takknemlig. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 5.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2012 skai er vanlig.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.