mhemil Startet 6.Februar.2012 Link til dette innlegget Startet 6.Februar.2012 Bergen Marinesenter annonserer mange bruktbåter på FINN. Noen som kjenner til disse? Er det noe man bør tenke på ved handel fra en båtmegler i forhold til å handle privat eller fra en forhandler? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 6.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2012 Har sett lokalet i C. Sundtsgt. i Bergen, men ikke hørt noen nevnt de verken på godt eller vondt. La merke til denne artikkelen i Baatsans, men har ellers sett lite utenom finn-annonser. Hvis de har service-verksted, så er nok det plassert et annet sted. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Skrotnisse Svart 7.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2012 Er det disse ? http://www.bergen-marine.com/ Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 7.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2012 Nei, disse http://bergenmarinesenter.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 8.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 Aha.... Da er jo verkstedet her : http://www.bergenmaritim.no/ Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 8.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 Jeg ville ha sjekket eventuelle kontrakter, hvem som virkelig er selger, båtfirma eller privatpersone/eier. Bergen Marinesenter AS er nystartet, send en IM til Skipper Worse og spander på deg en vanntett kontrakt. Koster så lite i forhold til verdien på båt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
mhemil Svart 8.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 Jeg ville ha sjekket eventuelle kontrakter, hvem som virkelig er selger, båtfirma eller privatpersone/eier. Bergen Marinesenter AS er nystartet, send en IM til Skipper Worse og spander på deg en vanntett kontrakt. Koster så lite i forhold til verdien på båt. Godt poeng. Takker. Er også i utgangspunktet litt skeptisk til nystartede bedrifter i dagens marked der de fleste i bransjen sliter. Men, det trenger jo ikke bety noe. Noen aktører klarer kanskje å tjene penger uansett. Ansvarsforholdet som du belyser, hvem som er ansvarlig for evt. reklamasjoner etter kjøp er jo relativt avgjørende å vite. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 8.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 Noe spesielt du ser på, eller? Vi blir jo litt nysgjerring.... Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
mhemil Svart 8.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 Noe spesielt du ser på, eller? Vi blir jo litt nysgjerring.... Mnja, ser alltid :-). Fint tidsfordriv å klikke på FINN annonser igjennom mørketiden. -Og 3 +++ fots syken finnes det ikke medisiner mot - sålangt jeg vet. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 8.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=31978034 Regner vel at dette er noe som de luktes på. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
mhemil Svart 8.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 Fine båter det :-). Kunne kanskje tenke meg litt nyere motorer. D motorer fra -07 mister garantien i inneværende år, så det innebærer, for meg, en risiko. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 8.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 Er det kun Volvo-motorer på disse Princessene? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
mhemil Svart 8.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 Jeg har ikke sett noe annet. Ønsker heller ikke noe annet enn VP. Sitér dette innlegget Link to post
rah Svart 15.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2012 Jeg har handlet båt med Bergen Marinesenter. Ståle som driver denne butikken er seriøs. Har også andre kompiser som har handlet hos de og er meget fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.