thomas73 Startet 6.Februar.2012 Del på Facebook Startet 6.Februar.2012 Heihei Båtfolk Jeg skal sette inn en landstrømpakke i Folkparcaen. Lurer derfor på om jeg hvor jeg monterer inntaket? Kan jeg sette inntaket på utsiden ved siden av reg.nr(se bilde)? Eller må det settes under kalesjen? Mest praktisk på babord- eller styrbord side? Ønsker innspill Thomas Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 6.Februar.2012 Del på Facebook Svart 6.Februar.2012 har du landstråmm inntak med "lokk" er det beregnet for å stå ute under åpen himmel så da er det bare å gå løs med saga Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 7.Februar.2012 Del på Facebook Svart 7.Februar.2012 Mest praktisk på babord- eller styrbord side? Mest praktisk på den sida du vanligvis legger til med, for da får du kortest strekning til stikk-kontakten på land eller på brygga. (et gammelt jungelordtak skal ha det til at man legger til med babord side) Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
index Svart 7.Februar.2012 Del på Facebook Svart 7.Februar.2012 Pass bare på at det ikke blir stående i veien for ferdsel på dollbordet! Ellers så er det jo også ganske vanlig å montere slike inntak i dreggrommet forut da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.